blä på fullisar;(

Idag när jag o pappa gick in på kurirlivs(ringstorp)
så kom de ut en FULLEGUBBE ur ingången(asså fel dörr)
han va helt blöt i hela huvudet och sårig och allt;( uch så hemskt, jag frågade pappa vad va de med han? pappa bara en fullegubbe:(
och han typ krockade med mej, i öppningen:S uch blä fy äckel kallar jag de:S
men sen bar han på ett paket så när han gick så såg ja o pappa att han gick i vinglade o typ nästan ramlade så fet  äckligt;(
vi köpte en drick joggi till mej// ebba

 p.s.har fått ett nytt täcket till mitt rum;)



alla gillar sinna syskon egentligen:)
Och de gör jag oxå:) alla håller med om att men gillar sinna syskon även om man typ bråkar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback