:(

jag är typ jätte förkyld men inte sjuk änn:)
Nu hade de varit KAOS att bli sjuk för ska till ellen på fredag och mormor på måndag och allt sånt:)
Men men på fredag eller varje fredag ska 98-orna träna med 97-orna och 96-orna på sats typ kulkulkul:) de betyder att jag ellen kajsa inte kan va så länga på fredagar så dåligt där men vi kommer nog utvecklas  av de och de är jag glad över:)
JAa är snart klar med stolen på träslöjden eller snart och snart men kanske om 2 ggr och då kommer nog bilder på min lilla solstol;)
Vår träslöjds lärare vi har nu är mycket snällare än vår gammla.
Imorgon fyller Julia M år alla säjer grattis♥
På fredag fyller Isabelle år alla säjer grattis till henne oxå:)
Vi är nästan läxfria nu de är fett gött, vi har en franska läs läxa som tar 5 min om inte mindre.
Typ alla lärare sjuka:( men de är ju ändån lite bra men jaja:)
Kajsa kommer nog imorgon och de är bra för har saknat henne pratade med henne i telefon innan och hon är visst beroende av bamse spel, hahhah.
Magic fingers sa ella till alla typ hon såg i koridoren igår de kallas  typ ella style enligt henne;).
Hur gick de i matchen mot högaborg? Synd att jag missade ville verkligen va med men jag var förkyld och sånt.
På sportlovet ska jag ju tilll mormor och typ så här ska vi göra:

Måndag:
Mamma kör mej till  Malmö:( buu jag gillar inte mff;) sen tar jag bussen till trelleborg. där ska jag o mormor gå in på ett badhus och bada sen sen efter de ska vi fika med anna brown på stan;) gott och kul:) sen åker vi hem till mormor och gör någonting fömodligen spelar kort;) sen lagatr vi hamburgare:) mums sen gör vi väll något annat kul sen går vi och lägger oss och sover...zzzzzzzzzz
Tisdag:                                                                                                                                              vi ska antingen kolla på bio eller bowla sen ska vi vell hem till mormor igen så tror jag att vi bakar eller nåt liknande;) gott sen på kvällen ska jag följa med mormor på spinnig:) ahaha hon vill de
sen så blir de väll pizza eller något på kvällen sen drar ja ghem på onsdag;( sen är de träning  me  f.97 på tor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback