Fest

Ikväll:) Hos grannarna och dom är inte roligast, men de kommer väll va kul.
Nu sitter jag vid datan och har lite tråkigt:(.
för alla som inte gillar fotboll böver ni inte läsa:)

Diggar denna bilden!
För att den visar att jag inte gillar mff och de vet ju alla eller?




en till och jag gillar oxå den för den visar oxå att man inte gillar mff;)
Ni kanske inte bryr er men jag hatar mff, sorry mffare, jag är hifare och de ska jag va tills jag dör och lite till
hu nu de går till:).Den andra bilden hittar jag inte men den ser typ ut så at de är ett mff märke och sen på de står de heldre död änn himels blå,  okej li te överdrivet men en gång HIFARE alltid HIFARE, ni måste hålla med!:)

Vi fick en komentar om att denna bloggen va en fotoblogg och bara skulle handla om foto men jag älskar fotboll så jag tycker de är kul att sriva om men inte för mycket kanske så jag kanske aka göra en kategori som heter fotboll eller Ebbas fotboll typ för jag måste sriva de nyaset innom sportvärlden:) för jag tycker de är en ´´viktig´´
sak typ och vem är du? jaja jag sriver iallafall vad jag vill och du får tycka vad du vill för jag tvingar inte dej att läsa vår blogg:) men gör gjärna de. slut srivet om de för annas kan jag skriva hur länge som helst och då pallar ingen läsa och detta var bra ett litet inlägg om fotboll och annnat så kanske inte så viktigt
Ha de bäst;)


//

Ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback