Minnen

För livet;)

Tänkte bärätta lite om ett minne i mitt liv(även om ni redan läst de nån stans)
Men bilder är med nu;)

De bästa på mitt lov(sommar lov) va kalleskaviarcup:)
Och ramsvik:)

Så bilder:)

Stugan: på ramsvik
Den lilla stugan ibakrunden va saras;)
hahah




Laget:)
Efter lunch:)

Vid sotnässkolan typ




Laget sista dagen
Nån annan stans änn där vi brukade spela;)
( hunebostran typ)

JAjaj vi kom 2a i b slutspel:) så sjukt kul va de




Jag som hoppar vid bryggan vid campingen med laget
hahah revbenen



Jag och vilma hoppar och ser ut som vi jagar en bit kött eller iaf jag;)


(den är bakrunds bild på mobben nu)



Kommentarer
Postat av: vilma tapper ;)

hahhaha, :)

2011-02-13 @ 13:22:37
Postat av: Ebba

De kommer jag komma ihål lllllllllänge

2011-02-13 @ 18:49:34
URL: http://gladafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback