Springa

Ska springa snart:)
da va länge sen och ska bli sådär kul för jag ska satsa på nästa års uttagnig och då måste man börja nån stans allts idag ska försöka springa sådär o fta men de hålls nog i 4 veckor om ej mindre men ska försöka för jag vill super gjärna bli sån fotbollstjej.
pappa säjer att jag kanske kommer bli sån som olafur skularson (hahahah kul namn men han va sån lte ful)
Mitt värsta lag är nog eskil men ändån inte för de är snäll eller jahjja men hjärnarp är bara för ....................................................
blä jag hatar dom dom är så sura och taskiga varken jag elller fellan ville spela mer(första gångan nån inte vill spela pga spelarna)
dom va inte kolooka den taclade mej så typ hårt i ryggen och blev as arga när man stog nära dom o stressaad!
En tjej bara klängde på mej och tränaren , nej fy vilket lag de va de finns inte ord för otrevlighet. så akta er för hjärnarpå dom är sånna ap konstiga, hahahahahahaha!

bilder iaf

Lilla ellen:)
eller lilla stora ellen




Kajsa



ses ska springa nu och mamma ropar:(

// ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback