Mina bilder

Tänkte visa lite bilder nu:)





Typ någon konstig sak på isen:

(tagen igår)



ett bär(Oxå tagenn igår)




Istappar:
(tagen igår)





Bil(tagen igår)





Mina normala kompisar:


(Tagen igår)



Isbit typ:
(tagen igår)



Kompisar på bild igen:
(tagen igår)
Ellen kör bil och kajsa sitter i husvagnen:)




Kottar:)
Tagen igår:)






Löv
(tagen igår)





Ellen:
Tagen idag:)







Typ ruttana nypon?
(tagen idag)
Av ellen tror jag



(eller ruttna  och ruttna)


Blomma:)
Eller?
(tagen igår)





JAg:
(tagen av ellen idag)




Typ snö?Eller is och gräs
Eller något

Tagen igår:)




Jag och mina kompisar:
Tagen igår:)




Lavender:
Tagen idag av mej eller ellen är inte riktigt säker;)





Syrran
(tagen igår)





KAjsa och ellen
(tagen igår:)



I bilen igen;)

Istappar igen
Tagen av ellen idag tror jag:





De va lite bilder:)

Hoppar ni gillar och ska följa bloggen;)



// Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback